mandag den 14. januar 2013

Jeg har aldrig lært at hækle men....

.... Nu skal jeg altså ha' det lært. 
Har idag været på rundfart efter diverse hæklenåle i alle størrelser (der blev tilføjet yderligere to efter dette billede blev taget) 
Og så må jeg igang. Hvor er det bare hyggeligt :-)

For et par år siden hæklede jeg disse to små søde blomster efter en opskrift, men har aldrig lært "æ' grundprincip" som man siger ;-) Så har fundet mig nogle super videotutorials for børn (og nybegyndere som mig) på pinterest og så er det ellers bare igang med hækleriet :-)


4 kommentarer:

  1. Godt at du er kommet igang... det er så afstressende at hækle. Fin blog du har

    SvarSlet
  2. Hej Signe. Tusind skal du have :-) Ja hvor er det vare superdejligt at hækle, jeg er allerede helt bidt af det. Og det er nemt at have med og sådan rigtigt "nørklende" det er ret dejligt :-)

    SvarSlet
  3. Hej Sidsel. Du har vundet en skjorte på min blog.

    MVH Camilla

    SvarSlet
  4. Wauw hvor fedt! Tusind tak for beskeden :-) jeg vinder ellers aldrig noget , jubijæ!

    SvarSlet