mandag den 18. marts 2013

Dejlige påskeæg for voksne og børn - skabelon #DIY

Min datter og jeg har i weekenden lavet disse skønne mønstrede påskeæg. 
Det er alletiders til lidt nyt påskepynt i hjemmet eller til et fint påskebrev til morfar og mormor.
Æggene har en mønstret forside og karton på bagsiden, så de fx kan skrives på.
De æg du her ser afbildet er både fra min hånd og hendes, så de klippede kanter varierer lidt,
men jeg vil gerne have lidt personlig påskepynt, som jeg kan se at min datter har lavet. 

Skabelonerne er mit design, dem kan du finde ved at scrolle lidt længere nedad i indlægget.
Værsgo',  til fri afbenyttelse i 4 størrelser :-)
Jeg vil dog blive rigtig taknemmelig hvis du vil linke til denne blog :-)
Skønt "jordbær-æg" som min datter kalder det :-)
De hænger herhjemme i ruderne nu og pynter.
Frem med mønsterpapiret fra Tiger - og alle andre steder der er mønsterpapir ;-)

Har du - eller dit barn - lavet dit/jeres eget æggedesign (det kan fx. variere lidt hvor sløjfen kommer til at sidde fra børne - til voksenfingre) så lim blot ægget på et stykke karton og klip hele vejen rundt.

4 skønne æg i glade forårsfarver og et par dejlige timer med min datter rigere :-)
God fornøjelse!

Skabeloner:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar