søndag den 15. april 2012

Jeg ELSKER Oxford sko!!





Er fuldstændig skudt i dem her

Den har jeg selv

JEg ELSKER dem!




Mine egne. Et nummer for små.
Men jeg måtte ha dem.
Jeg ELSKER Oxford sko!!
Er simpelthen dybt forelsket i skotypen og jeg synes det er vidunderligt den er så fremherskende lige pt. i moden. Selv har jeg ikke så mange endnu, det er mest pengepung og modet til at gå nuts, der gør at jeg pænt holder mig til de mere basic af slagsen.
Men let's face it, skoen er jo fantastisk at have på, den er klassisk, engelsk og fransk, går til bukser, nederdele, kjoler, alt. Enkel, strømlinet, stilet og skæv på én gang.
På mit elskede pinterest har jeg fundet disse vidunderlige eksemplarer - og det er også fedt at se at kreativiteten blomstre på mange DIY udgaver - dog svømmer jeg virkelig hen over nogen af de mere ekslusive. Suk....
For at være fair til skaberne og sælgerne af disse fabelagtige sko har jeg lagt linket til mine boards på pinterest her - så henviser billederne dig nemlig til den oprindelige side hvor de findes.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar