søndag den 18. marts 2012

Grisestrik (måske med lidt hønsestrik?)

Er gået igang med at strikke lidt tøjdyr igen. Min datter har bestilt en gris - og så må man jo til pindene.
Fandt det her KÆMPE garnnøgle i punkt koral i rema og da min datter er dedikeret fingerstrikker med klar forkærlighed for pigefarver og et prinsesse-gen, der midlertidigt næsten kun overgåes af hendes vane med at samle "pæne" småsten i lommerne på sin jakke, tænkte jeg det var en god investering :-)
Altså til pindene - jeg går frem efter min typiske bamse-skabelon:
10 masker til hvert ben. 3 i midten ved samlingen. De bruges siden til en eller anden form for fæstning af hovedet, havde jeg tænkt mig.
Det bliver lidt et eksperiment - forsøger mig med at dele garnet op. Jeg har det godt med at lave alt på slump uden opskrift - var det sådan hønsestrik opstod? Nu vi taler om dyrene ;-)
Mere om grisen følger!
Grynt herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar