onsdag den 24. august 2011

Puder puder puder

Lige nu skorter det lidt på tiden til at være kreativ herhjemme - uh så travlt så travlt.
Er i stedet begyndt at lægge fotos op af mine mange forskellige projekter som jeg allerede har færdiggjort. Det er faktisk meget rart at hive dem frem igen - bloggen er jo stadig forholdsvis ny - og de er ikke blevet vist til andre før. Og egentlig er det dejligt at give sig selv lidt anerkendelse - at noget er der da kommet fra hånden i de sidste par år alligevel. De fleste er jo ting, som jeg lever med og sætter pris på til hverdag - og tager for givet. Af og til glemmer man måske at man rent faktisk selv har lavet dem, og hvor hyggeligt det var.

Her et lille udpluk at en masse puder jeg har syet - jeg lægger lige opskrifterne ud en dag:
Uglepude
Æblet mønsterstof, gul & glimmer-paillet snor i kanten,
lilla lynlås & ugleapplikation nøje udvalgt af Prinsessen herself
Denne pude syede jeg for 3-4 år siden.
Den er lavet af forskellige rester fra en pose jeg fandt i en genner, fyldt med firkantede stykker retrostof. Den er ca 2 meter lang.
Måske har det været til patchwork, de fleste var klippet med siksak-saks.
Puden har sort baggrund og fyld fra en lang dobbelthovedpude-hynde fra Bilka hvis eget kedelige betræk måtte lade livet
Uglepude og kage-smage. Igen: Prinsessens stilsikre stofvalg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar